iNgiN beRsua!!

16 November 2010

aKu MeRenUng DiRi

Assalamu'alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh...


Aku bermuhasabah sejenak. Memikirkan tentang sumbanganku pada jalan ALLAH. Terlalu sedikit. aku bermuhasabah lagi. bagaimana dikala aku ketawa dengan girang, saudaraku di bumi Palestin menangis. Sedikitnya aku titipkan doa buat saudaraku di sana. Ya ALLAH, jadikanlah aku hambaMU yang sentiasa beringat. Berkilo-kilo gelak ketawaku di dunia ni, jangan jadikan aku hambaMU yang menangis di akhirat kelak... Aku bermuhasabah.



Aku Dan Mungkin Anda...



Saudara kita di Gaza...

Wallahu'alam...



2 comments:

zaim-atiQah said...

sy juga begitu,,,maaf saudara seISLAM ku,,,aku Lemah =[

iman-99 said...

[atiQah] ::
Kita sama2 doakan moga dihati kita nih sentiasa ada perasaan ingin berjuang... InsyaALLAH...