iNgiN beRsua!!

23 January 2011

SeDikiT MaSa LaGi!!!



Assalamu'alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh...





Bulan 3 perlu submit?? ALLAHU ALLAH... Final projek perlu di submit bulan 3.. YES!! Bulan Mac... Bergegar jugak patela aku dengar.. Bayangkan, aku tak start edar questionnaire lagi.. huhu... after budak2 UiTM cuti mid term, aku kena start gerakkan nadi2 n urat saraf aku... perlu plan baik2 so that aku tak lah terkapai2 nanti... InsyaALLAH.. Rabbana yassir wala tu'assir... Moga segala perancanganku ALLAH permudahkan.. Ameen.. Mohon doa semua...

Final project ni bukanlah kerisauan yang ekstrim bagi aku sebenarnya.. hikhik.. tapi lebih kepada kerisauan n keberatan hati nak mnghabiskan sem teraher nih... just few month lagi.. tapi few month ni lah aku sgt obses nak bersama2 sahabat2 aku berjuang di lapangan... mungkin hikmahnya after handle adik2 KKI yang "luar biasa" sem nih kot... haha...


Ya ALLAH, permudahkanlah setiap urusanku, ahli keluargaku, sahabat2 ku, umat ISLAM di Palestin... Moga setiap perjalanan dalam rahmat, redha dan kasih sayangMU ya ALLAH...
Wallahu'alam

2 comments:

mustRZ said...

semoga dipermudahkan segala urusan sahabat..

iman-99 said...

ameen.. syukran jazzilan atas doa sahabat... moga yang lebih baik buat awak sahabat..:)