iNgiN beRsua!!

21 March 2011

aNaLisa !!!


Assalamu'alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh...

tengah agak kelam kabut arini... analisis data untuk final projek aku... ALLAHuALLAH... pening jugak kepala nih.. analyse guna benda bawah nih.... huhu...



SPSS ni lah software yang dah mudahkan sedikit sebanyak kerja aku... walaupun still rasa susah sekurang2nya sedikit sebanyak dah memudahkan urusan aku... AlhamduLILLAH... Thank you ALLAH...

terfikir jugak aku, dalam menganalisa diri a.k.a muhasabah diri yang tak lah sesukar menganalisa data, kerap kali jugak kita malas memasukkan diri kita dalam dimensi tuh... Astagfirullahal'azim.. betapa lalai kita dalam memikir kebesaran ALLAH dan kelemahan diri dalam susah mahupun senang....

p/s:: semalam aku berkesempatan balik ke rumah... rindu yang teramat kat family... AlhamduliLLAH semalam berkesempatan beristisyarah ngan mak ayah aku... AlhamduLILLAH.. tenang.. Moga pilihanku adalah pilihan yang tepat yang diiringi dengan restu mak ayah aku.. Benarlah, redha ALLAH terletak pada redha mak ayah... inshaALLAH :)


No comments: