iNgiN beRsua!!

08 March 2011

jUst A few moNth Left!!


Assalamu'alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh...




Sedar hakikat!!! t.i.d.a.k l.a.m.a l.a.g.i p.r.e.s.e.n.t.a.t.i.o.n!! maw tak demam anak pak cik awang nih... huhu.. 28 April 2011 n 29 April 2011, tarikh keramat aku present final project.. Ya ALLAH, ALLAH je tau debaran aku nih... Rabbuna Yussahhil uqu!!! Rabbuna Najjahkum!!! Biiznillah =)..

” Dan apabila hamba-hambaKu bertanya kepadamu(Muhammad) tentang Aku,maka sesungguhnya Aku dekat. Aku kabulkan permohonan orang yang berdoa apabila dia berdoa kepadaKu . Hendaklah mereka itu memenuhi perintahKu dan beriman kepadaKu,agar mereka beroleh kebenaran” (Al-Baqarah:186)


Buat sahabat2 aku yang turut menempuh medan imtihan, semoga berjaya!!! Moga usaha kita dalam berkat dan redha ALLAH jua...=).. Wallahu'alam

No comments: