iNgiN beRsua!!

31 May 2011

aLhamDuLiLLAH!! seMoga beRbaHagia!!!


Assalamu'alaikum WarahmatuLLAHi Wabarakatuh...

"Semoga ALLAH sentiasa memberikan barakahNYA dalam pernikahan kalian, mengumpulkan kalian dalam kebaikan, dan memisahkan kalian dalam kebaikan... Ameen"

tahniah kat abang aku, Awang Mohd Nazim Binti Awang Chee & welkam to our family kakak iparku, Juliana Binti Ibrahim... Moga ALLAH merahmati korang... =P.

sebab aku malas nak bercerita, korang tgk la gambar ni k?? haha


Gambar takde kaitan pun.. hehe


Restu bonda dan ayahanda




Sweet =)





Wif beloved family



jadi watak jahat jap... haha.. kak ju, jgn marah aaa!!



p/s:: nanti2, klu aku rajin, aku upload lagi lah k?? tu pun klu rajin.. hahaha...

wallahu'alam...

5 comments:

the writer said...

wa'aLaikumuSsaLam :)

aLhamduLiLLah. mabruk, uQu...! hehe. nt2 upLoad Lg ahhh gamba...hEee :)

iman-99 said...

the writer:: inshaALLAH... :)... shukran sahabat!!

the writer said...

afwan :)

sitisakinah said...

alhamdulillah semua dh selesai

semoga mereka bernahagia hingga ke syurga

amboi, uqu..mok tikam indh...hehe..

comel! :)

iman-99 said...

alhamduLILLAH....

ameen ya rabbal a'lameen... hahaha.. ada lagi aksi yang lebeh nakal.. sogan mau upload... hahaha