iNgiN beRsua!!

29 September 2011

Sanah Helwah, shbt..


Assalamu'alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..

AlhamduliLLAH, hari ni birthday shbt saya, Mas... kullu 'am wa antum bikhair... saya doakan mas menikmati kebahagiaan didunia dan jugak akhirat... saya mengharapkan perjalanan hidup beliau, tidak kira dari sudut pelajaran, lebih2 lagi dakwah, dan apa pun jua sentiasa dipermudahkan oleh ALLAH... doa tu juga saya panjatkan kepada ibu bapa saya, guru - guru saya, ahli keluarga saya, sahabat2 saya serta umat ISLAM keseluruhannya... Semoga iman kita bertambah seiring usia.... Amiin ya rabbal a'lamiin... =)


Wallahu'alam

3 comments:

mustRZ said...
This comment has been removed by the author.
mustRZ said...

Salam..hheeh
thax uqu atas doany...
doa yg sama jwak utk ktk k.. amin~

iman-99 said...

wa'alaikumussalam...
la shukran 'ala wajib shbt... ALLAHUMMA ameen...