iNgiN beRsua!!

30 June 2011

buAT saHaBatku!!


Assalamu'alaikum WarahmatuLLAHi Wabarakatuh...

Lagu nih aku dedicated buat sahabat2 aku yang tak sekali dlm perjuangan di Kursus Kefahaman ISLAM... khas buat, Sai, Haziqah, Nad, Zila, Afiq, Farah, Mira, Su, Naeim dan sape2 yang aku tak mention kat sini... bukan "hanya lagu ini yang menjadi ingatan" tapi paling utama, doa sentiasa mengiringi perjalanan kita okeh?? rindu korang skrg nih SERIUS!!!!!

4 comments:

oh! siti sakinah said...

sungguh sadis T_T

naeimah ramli said...

uqu, rindu jgk kt shbt2 sne.. dh xleh b'progrm same2.. sedih sgt qu..

the writer said...

sedih lah uqu ;(

sentap dalam ni ...! huhu.

womiok said...

kan? kan? klu dengar lagu ni memang cnform ingat suasana kat sane ngan sahabat2...