iNgiN beRsua!!

30 June 2011

teRkeNanG!!


Assalamu'alaikum WarahmatuLLAHi Wabarakatuh...

hukhuk... lama dah tak mengupdate blog ni.. banyak cerita, tapi nanti2lah aku bercerita ya?... Jumaat sampai Ahad nih, inshaALLAH, aku attend Kursus Kefahaman ISLAM, kat madrasah UiTM yang terchenta... pada asalnya, agak kurang berkehendak utk involve dalam gerak kerja keseluruhan utk KKI. tapi melihat ada 1, 2 part yang tak settle lagi, aku rasa menjadi tanggungjawab aku utk turun padang... Pesan guru aku suatu masa ketika berprogram:: Mun nampak kelompongan pada kerja2 terutama melibatkan kerja ISLAM, segeralah utk menampalnya walaupun kitak bukan tukang tampal yang pada asalnya... ALLAHu ALLAH.. btw, all the best buat adinda asniar dan konco2nya. hee...

ber"KKI"  nih mengingatkan aku pada seorang sahabat. sahabat yang most of the time aku tgk mesti tenang jer... klu diantara ktorang yang ramai2, dia nih disifatkan paling pendiam dan selalu mendapat title "masih suci fikiran" sebab sikapnya yang innocent... haha... 

sahabat aku ni jugak, dalam situasi kritikal selalu menjadi penyelamat keadaan (bior aku jer tau situasi apa tu)..:P... kadang2 kuar jugak kenakalannya sebab ada jugak aku terkena sekali.. sabar je lah...=P.. 
ontahlah, dalam keadaan skrg, aku mengharap dapat melihat dia.. sikap cool dia buat org kat sekeliling menyenangi... hmmm.. again, bila dah takde dimata, tercari2... lumrah alam... =P

buat sahabat aku tu, jaga diri elok2 k? semoga ALLAH memudahkan anda dalam kembara mencari ilmu ALLAH yang maha luas... sahabat, no turning back ok? teruskan langkahmu dgn gagah... =)... doakan KKI kali ni berjalan lancar n pasti sy sgt teringatkan anda sepanjang program ini... take care... 

wallahu'alam...

No comments: