iNgiN beRsua!!

23 November 2011

hati berbunga ros.... hahha


Assalamu'alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh...

semalam hati saya disentuh lagi... :P... mendapat hadiah dari seorang sahabat rapat saya, melalui khidmat pos malaysia... tersengeh macam kerang *wangi* saya... dengan saspen saya melihat alamat pengirim... tiba2 alamat pengirim tidak saya kenali... bila tengok pada alamat penerima, nama saya plak... syukurlah pada part alamat penerima tu ada number telefon seorg insan yang saya ingat (saya memang slow bab2 menghafal num telefon....)

dengan excitednya saya buka balutan hadiah tu dengan penuh berhati2... :P... subhanaLLAH saya mendapat sehelai pashmina yang jugak seperti ridak yang labuh.... saya sgt suka!!!.... alhamduLILLAH.. terima kasih sahabat... moga ALLAH mengurniakan awak sekeluarga dengan rahmatNYA beserta kasih sayangNYA... moga ukhwah ini hngga ke jannahNYA... :)

teringat saya tentang anjuran Sayyiduna Rasulullah صلى الله عليه وآله وسلم  tentang pemberian dan penerimaan hadiah...
“Saling memberi hadiahlah kalian, niscaya kalian akan saling mencintai.”
(HR. al-Bukhari, al-Adab al-Mufrid)

Pemberian dan penerimaan inshaALLAH bakal membuahkan rasa cinta dan kasih sayang diantara pemberi dan penerima... inshaALLAH...

terima kasih sahabatku atas titipan tersebut.... :)... setia menunggu titipan seterusnya.. :.. hahaha

5 comments:

atiq said...

alamat di Bangi juga sentiasa terbuka utk menerima sebarang titipan hadiah.

terima kaseh ! :D

iman-99 said...

hahahahha..... :P.. inshaALLAH... wait ha....

sitisakinah said...

hehe..kita nak jugak *gedik, mintak penampor* :P

iman-99 said...

heehee... inshaALLAH kak kina... hahahaha... tak tahan part *gedik , mintak penampor* tu... haha.. miss u aih!!

Anonymous said...

cn i say dis.. jeles! hehe~