iNgiN beRsua!!

05 November 2011

Konvo Saya... :)


Assalamu'alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh....

Dah 2 minggu dah saya konvo... baru hari ni saya ada mood nak update... erm... kat bawah ni ada beberapa snap gmbr... :)

Satu Family... :)

ni lah Cinta Hati Saya,,, Merekalah yang banyak berkorban masa, wang, tenaga n segala2nya untuk saya adik beradik... tak mampu saya balas... Terima Kasih Mak & Bapak....

Ni Pulak sebahagian sahabat2 saya.... :).. thanks for coming....:)

From my beloved sista... Kak Fizan... Terharu.... :)

My bestest:: Sanggup fly from semenanjung for our convocation.. Thank you  shbt...

saya dan sahabat baik saya berjubah... heehee

4 comments:

sitisakinah said...

uqu...

congrats!

i'm happy for you! :D

aFYQh said...

i love all of u...!! tahniahhh...

naeimah ramli said...

uqu!!.. hehe.. rase snyi je xde dh org nk kcau kmk ni ha...;p

iman-99 said...

kak kina:: thanks a lot sista... :)

pn aFyQh:: love u more puan..... congratz too...

naeimah:: hahaha.. nnti bila dh stabil sket emosi ni, siapla kamoo.. hahahaha...